به وبلاگ سبزان سبز اندیش ایران خوش آمدید. برای دلگرمی ما، نظر یادتون نره

این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا کمکی هر چند ناچیز در پیروزی جنش سبز و مردمی ایران کرده باشم. برای همه بزرگان جنبش دعا کرده و از خداوند سلامتی و توفیق آنها را خواستارم

۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

کامران دانشجو

همکار کامران دانشجو اتهام رونويسی از يک مقاله علمی را رد کرد

همکار وزير علوم جمهوری اسلامی ايران در نگارش مقالهای که گفته شده رونويسی از يک مقاله علمی ديگر بوده اتهام طرح شده مبنی بر سرقت علمی را رد کرد. وبلاگ نشريه معتبرِ علمی نيچر اخيراً نوشته بود کامران دانشجو وزير علوم دولت دهم و همکار وی مجيد شهراوی مقاله علمی سه پژوهشگر کُره جنوبی را رونويسی کرده و به نام خود به چاپ رسانده اند. مجيد شهراوی ميگويد اين مقاله بخشی از پايان نامه دکترای او بوده و با تائيد هيات داوران چاپ شده است. وی در پاسخی که در خبرگزاری مهر منتشر شده گفته است تفاوتهای بسيار زيادی از نظر علمی بين مقاله وی و مقاله پژوهشگران کُرهای وجود دارد. پبشتر برخی وب سايت ها از جعلی بودن مدرک دکترای کامران دانشجو خبر داده بودند. آقای دانشجو در دولت قبلی محمود احمدی نژاد مسؤل برگزاری دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری اسلامی بود.

۱ نظر:

دامون گفت...

عرض ادب ودرود...
چه درد ها پیش از انکه به درمان رسند می میرانند و التهاب یک حذف به سرانجام نخواهد رسید چه من فرزند یک مبارز سخت انقلابی که هنوز درد های سینه پر از خردل عذابش میدهد و وقتی به خاطره میرسد عرقی سرد بر پیشانیش مینشیند که چه جوانانی از دست داد وطن و اینک حاکمانی خون انان را همچو پیراهن عثمان کرده اند از خون حکومت میکنند و همت ها باکری هاتنها یک اتوبان در شهر !