به وبلاگ سبزان سبز اندیش ایران خوش آمدید. برای دلگرمی ما، نظر یادتون نره

این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا کمکی هر چند ناچیز در پیروزی جنش سبز و مردمی ایران کرده باشم. برای همه بزرگان جنبش دعا کرده و از خداوند سلامتی و توفیق آنها را خواستارم

۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

تعرض شبانه اوباش وابسته به ریاست زندان اوین وحمله قلبی پیمان عارف

تعرض شبانه اوباش وابسته به ریاست زندان اوین وحمله قلبی پیمان عارف

  پیمان عارف روزنامه نگار و فعال دانشجویی زنانی که بر خلاف اصل تفکیک جرایمدر بند 8 زندان اوین و در میان زندانیان عادی محکوم به انواع جرایم به سر می برد ، شب گذشته به دلیل شدت فضای نامطلوب حاکم بر این بند دچار حمله قلبی شده و در بهداری زندان بستری شد .

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که در نیمه شب گذشته گروهی از زندانیان اراذل واوباش که در لوای وابستگیبه ریاست زندان و تحت عنوانناظر بند به آزار و اذیت سایر زندانیان می پردازند وارد اتاقی شدند که عارف وبه همراه 20 تن دیگر در آن نگهداری میشود و با عنوان اینکه روشنایی این اتاق کم است و امکان انجام افعال قبیهه ای وجود دارد ، شروع به تعرض و هتاکی و عربده کشی می نمایند ، در این حال عارف که مبتلا به بیماری قلبی می باشد با شوک عصبی از خواب بیدار شده وبه شدت دچار حمله قلبی می شود که پس از دقایقی با برانکارد به بهداری زندان منتقل می شود .

در این بین یک جانباز جنگ تحمیلی به نام "بهمن صمد زاده " نیز که به دلیل اصابت موج انفجارمبتلا به بیماری اعصاب و روان بوده و در همان اتاق زندانی می باشد ، دچار شوک و حمله روانی می گردد.
پیمان عارف در تماس با خانواده خود اذعان داشت شرایط جسمانی و بیماری قلبی او روز به روز رو به وخامت دارد و عامل ان چیزی نیست جز شرایط اسفناک بند 8 زندان اوین .این شرایط نیز محصول سیاست غیر قانونی رئیس زندان اوین مبنی بر لغوتفکیک زندانیان سیاسی _ امنستی و به قول خودش متلاشی ساختن زندانیان سیاسی است ، سیاستی غیر قانونی که در 4 سالی که از اجرای آن می گذرد چندین قربانی از جمله اکبر محمدی ، امید میر صیافی و ... گرفته است.
اجرای اصل تفکیک جرایم و احیای بند سیاسی اوین امروز مهم ترین مساله زندانیان سیاسی اوین است

هیچ نظری موجود نیست: